Inloggen Info Registreren!

Auteur Topic:  Tips en Tricks Photoshop Beauty Retouche  (gelezen 13673 keer)

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
Tips en Tricks Photoshop Beauty Retouche
« Gepost op: 21-05-2015 03:33:49 »
Naar aanleiding van de feedback van de vorige Tips en Tricks hebben we nu voor de liefhebbers die graag in Photoshop meer willen weten en leren over het onderwerp: Beauty Retouche 2 speciale tips en tricks:

28-06-2015 : Tips & Tricks: Photohop Beauty Retouche Basic

http://www.mzevents.nl/evenementen/28-06-2015-tips-tricks-photohop-beauty-retouche-basic

20-09-2015 : Tips en Tricks Photoshop Beauty Retouche Advanced

http://www.mzevents.nl/evenementen/20-09-2015-tips-en-tricks-photoshop-beauty-retouche-advanced

Combideal voor beide Tips en tricks:
http://www.mzevents.nl/evenementen/28-06-2015/20-09-2015-tips-tricks-photohop-beauty-retouche-combi-basic-advanced

« Laatst bewerkt op: 21-05-2015 03:35:30 door Marco »

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
Re: Tips en Tricks Photoshop Beauty Retouche
« Reactie #1 Gepost op: 21-05-2015 08:13:42 »
Mooi onderwerp! 8)
door wie worden de tips and tricks verzorgd?

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #2 Gepost op: 21-05-2015 09:01:26 »
Ik zal eens navraag doen.
Maar wij organiseren alleen met mensen waar wij een volledig vertrouwen in hebben en ook weten dat ze hiervoor geschikt zijn. Wees maar niet ongerust dus!

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #3 Gepost op: 21-05-2015 23:51:03 »
Ik zal eens navraag doen.
Maar wij organiseren alleen met mensen waar wij een volledig vertrouwen in hebben en ook weten dat ze hiervoor geschikt zijn. Wees maar niet ongerust dus!
Snap ik, maar aan de voorbeeldfotos te zien lijken de basis en de advanced retouche door verschillende mensen gemaakt te zijn. Het werk van iemand zegt me wel iets van wat ik kan verwachten

Jan Kruize

« Reactie #4 Gepost op: 22-05-2015 00:23:49 »
Om het nog even duidelijker te zeggen. De voorbeeld foto's in de basiscursus zijn een goed voorbeeld hoe het niet moet.

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #5 Gepost op: 22-05-2015 09:16:18 »
oh wordt daar naar gekeken?
Ik heb gewoon via internet een plaatje gezocht.
Omdat dat leuk bij een artikel staat ;-)

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #6 Gepost op: 22-05-2015 09:22:37 »
zo toch maar aangepast

Jan Kruize

« Reactie #7 Gepost op: 22-05-2015 09:58:43 »
Aaaaaaahhhh. Voor mij maakt het wel degelijk uit wie de cursus geeft Marco. Geld is hier het probleem niet. Afstand wel.

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #8 Gepost op: 22-05-2015 10:06:47 »
de getalenteerde Stefan van Dockum geeft ze

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #9 Gepost op: 22-05-2015 16:06:34 »
Om het nog even duidelijker te zeggen. De voorbeeld foto's in de basiscursus zijn een goed voorbeeld hoe het niet moet.
Jij omschrijft wat duidelijker wat ik voorzichtig probeerde te zeggen
haha.
zo zie maar Marco. Uitkijken wat je erbij plaatst . Ik zag dat toch als referentie van de cursusleider.
Stefan is goed ! Vroeger al een tips and tricks van gehad ik zal hem eens benaderen in hoeverre deze afwijkt ervan :)

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #10 Gepost op: 24-06-2015 11:54:41 »
ivm slechts 3 deelnemers komt deze te vervallen.

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #11 Gepost op: 24-06-2015 16:25:59 »
Jammer , de vorige workshop van hem was erg goed, maar omdat ik geen antwoord van Stefan op mijn vraag gekregen had heb ik me ook niet opgegeven, ik zal eens kijken of het emailadres nig wel klopt

Jan Kruize

« Reactie #12 Gepost op: 25-06-2015 08:19:30 »
Laten we nou gewoon eerlijk zijn. Dit is toch eigenlijk absurd. 3 aanmeldingen voor zo weinig geld en dan zo weinig belangstelling. Het geeft aan waar het merendeel van de modelzone fotografen uit bestaat. Sprak laatst een model die een account heeft gehad. Het regende vragen om naaktshoots en meerdere oneervolle voorstellen. Op mijn vraag of ze dat ook rapporteerde zei ze dat er geen beginnen aan was. Zie verder topic bobmans.

Marco

• Marco
  • Model
  • Lelystad
  • Nederland
« Reactie #13 Gepost op: 25-06-2015 11:19:37 »
Laten we nou gewoon eerlijk zijn. Dit is toch eigenlijk absurd. 3 aanmeldingen voor zo weinig geld en dan zo weinig belangstelling. Het geeft aan waar het merendeel van de modelzone fotografen uit bestaat. Sprak laatst een model die een account heeft gehad. Het regende vragen om naaktshoots en meerdere oneervolle voorstellen. Op mijn vraag of ze dat ook rapporteerde zei ze dat er geen beginnen aan was. Zie verder topic bobmans.

Dat komt niet overeen met onze bevindingen bij de steekproeven die wij houden.
Als je naakt heb aangevinkt dan kan je daar voor gevraagd worden. Wil je dit niet dan moet je het uitzetten.

Peter

• Peter
  • Photographer
  • Hank
  • Nederland
  • *
« Reactie #14 Gepost op: 25-06-2015 16:02:54 »
je tweede suggestieve conclusie onderschrijf ik niet Jan en ik geloog nog steeds dat 99% van de mensen hier voor normale uitwisselingen komt. Wel denk ik dat die 1 % foute mensen veel actiever is in zoeken en dat die daarvoor alle media gebruiken en dus ook MZ.
Je eerste punt is idd errug triest te noemen en dan heb ik zelf nog een beetje proberen te promoten haha. Niet alle tips and tricks is altijd van hoog niveau geweest, maar Stefan heb ik als erg kundig ervaren en vertelde werkwijzen waar je echt wat aan had

Home | Zoeken | Castings | Forums | Krabbels | Info | Adverteren | Lid worden

© 1998 - 2012 www.modelzone.nl. Alle rechten voorbehouden

Terms | Privacy | Wachtwoord vergeten?